Brak produktów
Produkty WoodWorld.pl posiadają ograniczoną 12 miesięczną gwarancję od daty zakupu.
Gwarancja obejmuje wady i defekty materiału oraz robocizny powstałe w wyniku błędów w czasie produkcji i składania produktów. Ostateczna decyzja jest zależna od WoodWorld.pl. Jeśli produkt został zakupiony u partnera sprzedażowego, niezbędny będzie dowód zakupu (rachunek, wyciąg z karty). W okresie gwarancyjnym i przedstawiając dowód zakupu, każda wada fabryczne ukryta zostanie naprawione bezpłatnie. W przypadku, gdy nie będziemy mogli naprawić lub przywrócić produktu do normalnych warunków użytkowania, wymienimy go na nowy. W razie gdy model nie będzie już dostępny gwarantujemy wymianę na inny modelu lub zwrot pełnej kwoty zakupu.
Gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia lub pogorszenia (pasek/koperta/zapięcie/korona)
- żywotności baterii
- rys na szkiełku zegarka
- utraty lub kradzieży
- szkody i uszkodzenia mechaniczne spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem i zaniedbaniem
- wypadków (m.in. uderzenia, wgniecenia, pęknięcia etc)
- szkody spowodowane przez osoby trzecie (nieprofesjonalna wymiana baterii, brak fachowej naprawy)
- pęknięcia i uszkodzenia drewnianych kopert na skutek używania pasków zamiennych, innych niż oryginalnych
Prosimy mieć na uwadze fakt, iż drewniane zegarki wymagają odrobinę większej ostrożności, ponieważ drewno jest bardziej delikatne i podatne na rożnego rodzaju uszkodzenia takie jak rysy, wgniecenia czy czasem pękniecie w przeciwieństwie do standardowych zegarków metalowych czy plastikowych. Jednak są to zwykle już uszkodzenia mechaniczne, nie wynikające z faktu ukrytych wad lub defektów materiału oraz robocizny powstałych w wyniku błędów w czasie produkcji i składania produktów.
Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, prosimy na początku o kontakt mailowy na adres: sales@woodworld.pl. Przekażemy wszystkie informacje dotyczące procesu gwarancyjnego.